Naprawa wtryskiwaczy Diesla

Naprawa wtryskiwaczy Common Rail, serwis wtryskiwaczy, regeneracja wtryskiwaczy, testowanie oraz czyszczenie wtryskiwaczy.

Kontakt:
kom. 609 502 650
tel. (43) 843 03 86
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Regeneracja wtryskiwaczy Common Rail Diesel

  • Common Rail Bosch (większość samochodów osobowych, ciężarowych oraz innych maszyn użytkowych),
  • Common Rail Delphi (Ford Modeno 2,0 2,2 TDCI; Fokus 1,8 TDCI; Tranist 2,0 2,4 TDCI; Renault 1,5 dCi; Nissan 1,5 dCi; KIA 2,9 itp…),
  • Wtryskiwacze 2-sprężynowe (np. VW 1,9 TDI, BMW 2,0D; Ford Mondeo TDDI, Renault 1,9DTI itp.),
  • Wtryskiwacze 1-sprężynowe i stopniowe PLD (starsze konstrukcje silników diesla oraz stopniowe PLD,
  • samochodów ciężarowych np. Mercedes Atego, Actros,; Renault magnum i wiele innych )

Naprawa wtryskiwaczy oraz czyszczenie i testowanie wtryskiwaczy

Usługa czyszczenia wraz z testowaniem proponowana jest dla wtryskiwaczy Common Rail piezoelektrycznych dla których na obecną chwilę nie ma technologi naprawy oraz brak jest części zamiennych. Do grupy tej zalicza się wtryskiwacze Common Rail Siemens, Common Rail Denso oraz wtryskiwacze piezoelektryczne Common Rail Bosc (nr katalogowy Bosch 0 445 115 XXX ). Dla pozostałych wtryskiwaczy korzystniejszą ofertą jest regeneracja gdyż istnieje możliwość wymiany uszkodzonych części.

- wtryskiwacze Diesla (Common Rail i mechaniczne)

Do większości pojazdów osobowych i ciężarowych

Etapy regeneracji

Pierwszy etap regeneracji

Demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły, optyczna weryfikacja uszkodzeń przy użyciu mikroskopu, wstępna wycena regeneracji i kontakt z klientem

Drugi etap regeneracji

Czyszczenie wszystkich elementów metodą ultradźwiękową, wymiana wewnętrznych uszczelnień na nowe oryginalne części Bosch lub Delphi, montaż wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi oraz technologii Bosch, ewentualna wymiana zużytych elementów wtryskiwacza, test wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu EPS 200A z wydrukiem, ewentualna regulacja odpowiednich dawek wtryskowych, test rozpylania na urządzeniu Zapp Diesel Tech.

Pomiar parametrów wtryskiwacza

Wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza

  • pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu,
  • pomiar dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu,
  • pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym,
  • pomiar dawki pilotażowej.

Czyszczenie chemiczno-termiczne

Proces czyszczenia składa się z następujących etapów:

  • czyszczeniu zewnętrznym metodą ultradźwiękową (z zabezpieczeniem przed kawitacją),
  • czyszczeniu wewnętrznym wysokociśnieniowym z użyciem gorącego detergentu (80°C) z wysterowaniem wtryskiwacza, usuwające rozkruszone zabrudzenia pozostałe po czyszczeniu ultradźwiękowym i ciężkie do usunięcia osady,
  • przeprowadzeniu testu na urządzeniu Zapp Diesel Tech,
  • przeprowadzeniu testu rozpylania,
  • przeprowadzeniu porównawczego testu dawek wtryskowych i przelewów (Common Rail),
  • przeprowadzeniu testu ciśnienia otwarcia (mechaniczne),
  • pomiarze obwodu elektrycznego wtryskiwacza.
TOP